
Iako su prihodi u 2024. godini porasli za 10,8 posto, kao i neoporezovana dobit, ukupna neto dobit Atlantic Grupe je zbog poskupljenja kave i kakaa pala za 15,2 posto, stoji u njihovu izvješću o rezultatima poslovanja.
Atlantic Grupa je u 
2024. godini zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 1,08 milijardi 
eura, što u odnosu na prošlu godinu predstavlja rast od 10,8 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 12 
posto na 97 milijuna eura, dok neto dobit iznosi 26,5 milijuna eura i 
manja je 15,2 posto u odnosu na 2023. godinu. U skladu s najavama, riječ
 je o negativnom utjecaju snažnih pritisaka povijesno visokih cijena 
kave i kakaa na profitabilnost, osobito u zadnjem kvartalu prošle 
godine. - Unatoč nepovoljnim uvjetima iz okruženja, Atlantic Grupa je 2024. 
godinu završila s odličnim prodajnim rezultatima, koji po prvi puta 
nadmašuju milijardu eura. Rekordan prihod ostvaren je uslijed rasta 
prodaje u svim poslovnim i distribucijskim područjima te na većim 
tržištima, a rast EBITDA postigli smo unatoč do sada nezabilježenom 
poskupljenju naših ključnih sirovina, kave i kakaa, te većim ulaganjima u
 zaposlene i marketing. Želim zahvaliti svim našim zaposlenima na 
predanosti u jačanju poslovanja, kao i našim partnerima na dugogodišnjoj
 podršci. Očekujemo i dalje izazovno okruženje, ali ostajemo 
usredotočeni na jačanje konkurentnosti, inovacije te profitabilan i 
održiv rast', istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil 
Tedeschi. Najveći rast prodaje ostvarila su strateška poslovna područja (SPP) 
Kava (24,5 posto) te Pića (9,5 posto) i Delikatesni namazi (9,1 posto). Kava je s udjelom u ukupnom prihodu od 23 posto najveća pojedinačna 
kategorija. U distribuciji prednjači strateško distribucijsko područje 
(SDP) Srbija s rastom od 12,6 posto, a slijede Sjeverna Makedonija s 
rastom od 11,3 posto i Hrvatska s rastom od 8,7 posto, dok ključna 
europska tržišta ostvaruju dvoznamenkasti rast uslijed rasta prodaje na 
tržištima Njemačke, Austrije i Švicarske. U ukupnoj prodaji vlastiti brendovi čine 62,7 posto, ljekarničko 
poslovanje 8,8 posto, dok principalski brendovi sudjeluju s 28,5 posto 
prihoda od prodaje. Godinu iza nas obilježila je akvizicija Strauss Adriatica, 
integracija u sustav Atlantic Grupe provedena je iznimno uspješno te se 
od sljedeće godine očekuju značajni sinergijski efekti. Od distribucijskog razvoja valja izdvojiti automatizaciju centralnog 
skladišta u Vukovini s naprednom 2D shuttle tehnologijom, koju je 
Atlantic uveo među prvima u ovom dijelu Europe. Godina je protekla sa 
značajnim kapitalnim ulaganjima od gotovo 50 milijuna eura, a ističu se 
ulaganja u razvoj proizvodnih linija za slani i slatki snack u Beogradu 
te proizvodni pogon Donata u Rogaškoj Slatini. Održivi rast ostaje jedna od glavnih strateških odrednica u 
poslovanju Atlantic Grupe. Kompaniju su stručne organizacije i 
institucije prepoznale kao ESG lidera u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, 
te je osvojila nagrade za tranziciju prema cirkularnoj ekonomiji i 
obrazovne programe. Osim toga, dobila je i certifikat 'Equal Pay Champion' koji se 
dodjeljuje tvrtkama koje su posvećene jednakom plaćanju svojih 
zaposlenika za jednak rad, te jednakim karijernim prilikama bez obzira 
na spol, kao i priznanje 'Above and Beyond' za kvalitetu u upravljanju 
ljudskim potencijalima, koje dodjeljuje Selectio Grupa u sklopu projekta
 Poslodavac Partner.